ADEM OYUN ODASI’NDA “ÖNLE, AZALT, YENİDEN KULLAN” ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

AnasayfaGündem

ADEM OYUN ODASI’NDA “ÖNLE, AZALT, YENİDEN KULLAN” ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (SYDV) bünyesinde faaliyet gösteren Aile Destek Merkezi (ADEM) Oyun Odası’nda, 2026 yılı Aylık Sıfır Atık Temaları kapsamında Ocak ayının teması olan “Önle, Azalt, Yeniden Kullan” farkındalığına yönelik etkinlik düzenlendi.

BAŞKAN VEKİLİ TUTUK GÖNÜLLERE DOKUNUYOR
MHP TEŞKİLATLARINDAN ÜLKÜ OCAKLARI’NA ZİYARET
HASTANEYE ÜCRETSİZ ULAŞIM SEFERLERİ BAŞLADI

Etkinlikte çocuklara atıkların çevreye etkisi ve kaynakların sınırlı olduğu bilgisi aktarılırken, “Atma, Onar, Yenisini Alma, Paylaş” yaklaşımıyla atıkların kaynağında önlenmesi, azaltılması ve yeniden kullanımının önemi vurgulandı. Çocuklar, geri dönüşüm atölyesi, geri dönüşüm kutusu yapımı ve sıfır atık oyunları gibi etkinliklerle öğrenirken eğlendi.

Etkinlik boyunca çocuklar, evlerinde uygulayabilecekleri tasarruf ve yeniden kullanım fikirleri üzerinde konuştu ve öğrendiklerini günlük yaşama nasıl taşıyabilecekleri konusunda fikir alışverişinde bulundu.

Yapılan etkinlikle, sıfır atık bilincinin toplumun tüm kesimlerinde yaygınlaştırılması ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakılması hedefleniyor.

YORUMLAR

WORDPRESS: 0
DISQUS: